• i dag kl.

    70 60 50 44

    Åbningstider

  • Facebook Rating 4,7 ud af 5,0 facebook bedømmelse
  • Google Rating 5 ud af 5 Google bedømmelser
  • Kundeservice Kundeservice 96% tilfredshed
Tilbudsliste

Samlet tilbud

Selvom vi bestræber os på at have branchens skarpeste priser, forstår vi også godt at kunderne ønsker et ekstra skarp tilbud når de skal have flere maskiner, sådan gør vi også selv hos vores leverandører.


Derfor har vi lavet vores tilbud funktion: saml minimum 3 maskiner med en samlet værdi af minimum 15.000.- ex. moms, og sende det ind til os.


Så vil vi gøre vores bedste for at lave et ekstra skarpt tilbud!

Opstart af pizzeria

Vil du starte dit egent pizzeria? Og Hvordan kan du bedst gøre dette?

Pizza er yderst populær, både at spise i en restaurant, bestille eller takeaway. Åbning af et pizzeria kan derfor være en god investering, så længe du forbereder det godt.

Der er mange ting at huske på: menuen, placeringen, inventaret, dit personale, markedsføringen osv. Osv.

Der har vi lavet denne Quick guide på 8 trin du skal følge/være opmærksom på inden du starter.

Lav din menu

Med pizzeriaer på næsten ethvert gadehjørne er det derfor vigtigt, at du skiller dig ud. Menuen er afgørende for dette. Sørg for, at din pizza er unik og smager godt. Friske ingredienser af høj kvalitet er vigtige for smagen, og du kan også eksperimentere med forskellige toppings for at skabe innovative pizzaer. Når du former din menu på et tidligt tidspunkt, danner du også et godt grundlag for at forfine din stil og dit brand og du får en tidlig ide om, hvilket cateringudstyr du har brug for. Der findes mange online værktøjer der kan hjælpe dig med at lave selv opsætningen af menu kortet, men hvad der skal på må du selv stå for.

Udvikl din stil og dit brand

At komme med et lovende koncept er vigtigt for at visualisere din restaurant, skrive din forretningsplan og opnå finansiering. Hvilken stil vil du formidle? Tænk dit koncept og virkelig udvikle dit eget brand.

Få dette også til at forbinde til din menu. Ud over restauranten skal du overveje en leverings- og afhentningsservice som f.eks. justeat eller WOLT. Sådan tiltrækker du forskellige typer kunder. Få stil skal match din indretning og dit logo så det visuelle og din stil kan kombineres med menuen, sådan det hele hænger sammen.

Find et sted til dit pizzeria

Prøv at finde et sted, hvor der ikke er mange andre pizzeriaer. Noget sund konkurrence kan selvfølgelig ikke skade, men du vil heller ikke blive overskygget af kvarterets mest populære pizzeria. Find et sted, der er tydeligt synligt. Hvis det er muligt, skal du vælge et sted med udsigt til en travl gade, travl fodtrafik eller mange parkeringspladser. Se også, om din stil og dit brand passer til miljøet og beboerne på det sted, du har valgt. Et eksempel på dette ville være at sælge 20 kroner slices i Hellerup hvor indbyggerne er købestærke, der vil du få mere succes ved at satse på kvalitet og ikke kvantitet. Du skal som sagt også se på konkurrenterne i områder og se hvad de laver, enten skal du lave det sammen bare bedre eller billigere eller også noget helt andet.

Finansiering af dit pizzeria

Hvor meget startfinansiering har du brug for for at starte dit pizzeria? Til dette skal du tage hensyn til alle opstartsomkostninger og de omkostninger, der kræves for at køre dem i det første år. Lav et bredt skøn over omkostningerne til dette. Mange nye restaurantejere undervurderer, hvor meget det koster at åbne en restaurant. Tilføj yderligere 15 til 25 procent til dit budget til uforudsete udgifter. Det hjælper dig med at komme igennem det afgørende første år. Ud over din egen investering, overvej at ansøge om lån.

De maskiner du skal have i dit pizzeria kan du også vælge at lease, det skaber mere ro i din økonomi og derved mere rygstød.

Lav en forretningsplan for dit pizzeria

En forretningsplan er vigtig for at strukturere din virksomhed, organisation og opnå finansiering. Start med en kort beskrivelse af din virksomhed og din mission. Registrer dine mål, en tilsvarende handlingsplan, og bestem hvilke produkter og tjenester, du tilbyder. Inkluder en markedsanalyse og en liste over leverandører i din forretningsplan. Giv også et skøn over dine udgifter og potentielle indtægter. Når du beregner dine opstartsomkostninger, skal du tage højde for husleje, forsyningsselskaber, udstyr og forsyninger, køkkeninventar og markedsføringsmateriale. Find også ud af, om du køber eller leaser dit storkøkkenudstyr som nævnt i tidligere punkt.

Vælg storkøkkenudstyr af høj kvalitet

Det nødvendige pizzaudstyr til dit pizzeria afhænger af dit restaurantkoncept, men der er nogle vigtige ting, som hvert pizzeria har brug for. En pizzaovn af god kvalitet er sådan en vigtig enhed. Du har brug for en professionel pizzaovn eller en murstenovn til dette afhængigt af din tilberedningsmetode. Du har også brug for professionelt køleudstyr for at holde alle ingredienser ved en sikker temperatur, såsom en pizzadisk. Du kan bruge røremaskine, pizzapresser eller dejrounder til at lave dejen. Et godt eksempel er f.eks. en grøntsagssnitter, der sparer du en masse tid ved at lade maskinen gøre det manuelle arbejde for dig.

Ansæt kvalificeret personale

Dine medarbejdere bliver ansigtet på dit pizzeria. Så søg personale, der vil repræsentere din sag godt. Det er vigtigt, at kunderne har det godt, når de beskæftiger sig med dit personale. Se også efter potentielle medarbejdere, der virkelig er interesserede i at blive en del af din restaurant. Desuden er det naturligvis også vigtigt, at dit køkkenpersonale har noget kendskab til pizzaer og ved, hvordan man håndterer pizzaudstyr. En tid for at få motiveret medarbejdere er at give dem en del af overskuddet, sådan at jo mere de arbejder, giver god service osv. så får de selv noget ud af det.

Markedsfør dit nye pizzeria

Start dit pizzeria på en sjov måde med en stor åbning eller attraktive kampagner. Sørg for, at din by eller dit kvarter kender til dit nye pizzeria. Findes også online. Opret et attraktivt websted, der afspejler konceptet med dit pizzeria. Sørg for, at alle nødvendige oplysninger findes på den: såsom adresse, telefonnummer, åbningstider og menu. Brug også sociale medier og frist dine (potentielle) kunder med fotos af høj kvalitet af maden, fotos bag kulisserne og information om dit pizzeria. Her er Facebook og instagram rigtig gode og du kan komme langt ved at skabe viralt indhold som folk der gratis.

Det var vores Quick guide til hvordan du starter et pizzeria.