• i dag kl.

    70 60 50 44

    Åbningstider

  • Facebook Rating 4,7 ud af 5,0 facebook bedømmelse
  • Google Rating 5 ud af 5 Google bedømmelser
  • Kundeservice Kundeservice 96% tilfredshed
Tilbudsliste

Samlet tilbud

Selvom vi bestræber os på at have branchens skarpeste priser, forstår vi også godt at kunderne ønsker et ekstra skarp tilbud når de skal have flere maskiner, sådan gør vi også selv hos vores leverandører.


Derfor har vi lavet vores tilbud funktion: saml minimum 3 maskiner med en samlet værdi af minimum 15.000.- ex. moms, og sende det ind til os.


Så vil vi gøre vores bedste for at lave et ekstra skarpt tilbud!

Service

Øv vi er kede af du er endt her, det er nemlig vores side om garanti og service. Her kan du oprette en servicesag og sende den ind til vores kundeservice som herefter vil tage aktion alt efter hvad problemet er.
Da du købte dine maskiner havde du 2 valgmuligheder.

1. Normal garanti/reservedels garanti 1 år.

Du fejlfinder selv, udfylder skemaer om hvad reservedel der ikke længere virker, vi sender en ny reservedel, du får selv skiftet reservedelen og sender den gamle retur så længe du stadig har din garanti.
Normal garanti

2. Fuld garanti 1 år.

Har du valgt 1 års garanti skal du oprette sagen, vi kontakter en service mand som besøger dig, regningen for reservedel og servicemanden tilfalder Gastroudstyr.dk så længe du stadig har din garanti.
Garanti fuld
I alle tilfælde, som skrevet i vores handelsbetingelser, gælder dele som: lamper, lys, fjedre og lister ikke som en del af garantien da de anses for sliddele.
Ydermere gælder garantien ikke hvis maskinen ikke er blevet rengjort, brugt forkert, eller ikke korrekt afrimet.
Vi forventer også at simple ting som: at tjekke at det ikke er en sikring der er gået, at tjekke det ikke er en termosikring eller maskinen ikke er for beskidt til at virke, er gjort i forvejen. Er dette ikke tilfældet vil De blive opkrævet et service gebyr for vores besøg.

Service
  • Tilladte filtyper til upload: jpg,png,gif

* Skal udfyldes

1