• 70 60 50 44

    Kundeservice er lukket
      i dag kl.

    Åbningstider

  • Gratis levering
  • 1 års garanti
  • Dansk kundeservice

Mest stillede spørgsmål

Her kan du se nogle af de spørgsmål vi får i forbindelse med vores webshop.


"Leveringstiden er 1-3 uger, hvornår kommer mine maskiner så?"

Vores leveringstider er vejledende, men vi bestræber os altid på at levere hurtigst muligt og vi vil til enhver tid holde dig opdateret i henhold til informationerne fra vores producenter.
Har du spørgsmål vedrørende leveringstiden er du altid velkommen til at kontakte os.

"Min ovn er gået i stykker, hvad gør jeg så?"

Først og fremmest skal du tage kontakt til os via e-mail, hvor du beskriver hvad fejlen er og så vidt muligt hvilken reservedel der skal skiftes.
Hvis fejlen sker i garantiperioden skal du vedhæfte en faktura og et serie nummer på den maskine der har fejlen.
Når vi i samarbejde med dig har fundet frem til den reservedel der skal skiftes sendes denne direkte til dig, så hurtigt som muligt.
Efter denne er skiftet, sendes den fejlramte reservedel retur til os i en forsvarlig indpakket tilstand - dette skal ske senest 14 dage fra i har modtaget den nye reservedel.
Sker det ikke inden for de 14 dage, vil i blive opkrævet for den sendte reservedel. Det er køber selv, der står for omkostningerne ved tilbagelevering af fejlramte reservedele.

Du kan kontakte os via e-mail på kontakt@ksrasmussen.dk

”Jeg kan ikke selv installere min nye maskine. Kan I hjælpe?”

Ved køb af maskiner hos KS Rasmussen, tilbyder vi at installere maskinen for dig.
Installationsomkostningerne vil være 450,- / påbegyndt time + materialeomkostninger såfremt der kræves noget yderligere at installere.

"I jeres garanti står der at I kun dækker reservedele, hvad betyder det?"

For at gøre salgspriserne mere attraktive har vi fjernet de dyre teknikere der kan tilbyde reservedelsudskiftningen.
Derfor dækker vi ikke udskiftning af reservedele, men sender derimod en ny reservedel.
Se også ”min ovn er gået i stykker, hvad gør jeg så?” for mere information om dette.
Vi kan for 450,- / påbegyndt time skifte din reservedel for dig.
Det er vigtigt at du altid bruger en autoriseret installatør til installering af nye reservedele, så garantien også er gældende for den nye del.

”Hvordan håndterer jeg en vare der er defekt ved modtagelsen?”

Hvis en vare er synligt defekt ved modtagelsen skal du enten afvise den hos fragtmanden eller reklamere senest to dage efter modtagelsen til KS Rasmussen på kontakt@ksrasmussen.dk.
Hvis der ikke er synlige fejl på varen, skal du stadig reklamere til KS Rasmussen indenfor to dage efter modtagelsen.
Vi vil altid gøre vores bedste for at hjælpe dig og det er derfor vigtigt at vi får besked hurtigst muligt.

”Hvordan arrangeres man finansiering gennem KS Rasmussen?”

Hvis du ønsker at finansiere gennem KS Rasmussen, afholder vi et møde hvor vi snakker købesummen, varerne og de forskellige afdragsordninger igennem, hvorefter vi finder en løsning der passer til dig.
Hvis du ønsker at finde finansiering til dine maskiner, kan du enten beregne det via hjemmesiden eller kontakte os og aftale et møde.